01/11/2018
En coordinació del Consell Insular de Menorca i el suport del Govern de les Illes Balears, ha començat a determinar-se el procediment administratiu per a la tramitació de les eventuals reclamacions que se’n puguin derivar sobre els bens i les persones per la pana elèctrica del passat diumenge sobre la zona de ponent de Menorca, i els estralls de la qual sobretot s’han deixat notar en el municipi de Ciutadella.
Amb la finalitat de facilitar la seva tramitació unitària i amb dos objectius:
- Atendre als danys materials.
- I a les indemnitzacions per la manca de subministra elèctric.
Els ciutadans que així ho considerin podran tramitar les reclamacions a l’Oficina Municipal de Informació al Consumidor OMIC (o al Servei de Defensa del Ciutadà) de l’Ajuntament de Ciutadella.Si existeixen assegurances hauran d’anar adreçades primer a la companyia asseguradora corresponent. En cas que la resposta per part de la asseguradora sigui denegatòria es pot continuar la reclamació via Servei de Defensa del Ciutadà-OMIC. També hi podeu contactar per a rebre més informació. Recordau que aquestes oficines d’ atenció al consumidor i de salvaguarda dels drets de l’ administrat estan situats als baixos esquerra de l’Ajuntament de Ciutadella.