viernes, abril 26, 2024

Ajuntament de Maó

NacionalAjuntament de Maó

L’Ajuntament de Maó ha reprès, durant les darreres setmanes, l’atenció presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), per a una sèrie de tràmits urgents com són: els certificats de padró, pagaments de rebuts en voluntària, domiciliacions i targetes d’aparcament. A més, l’OAC atén, els dijous, en horari de capvespre, de 16.00 h a 19.00 h.

En aquest sentit, l’Ajuntament de Maó combina l’atenció presencial per a tràmits urgents amb l’atenció amb cita prèvia per a tràmits específics que necessiten una major previsió i un major temps d’atenció.

Així mateix, després de millorar la zona d’entrada i de sortida de l’OAC l’any passat, per adaptar-la a la situació de pandèmia, recentment s’ha instal·lat una pantalla tàctil a la sala de recepció, on els treballadors i les treballadores poden mostrar als ciutadans i ciutadanes que ho demanin, com fer tràmits de forma telemàtica, sense haver de moure’s de casa.

Durant els primers 7 mesos de l’any, l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Maó va atendre un total de 9.454 tràmits. Pel que fa als tràmits telemàtics, se’n van registrar 28.955.

Imatge

 

También te puede interesar

Etiquetas:

Popular