L’Ajuntament de Maó ha reprès, durant les darreres setmanes, l’atenció presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), per a una sèrie de tràmits urgents com són: els certificats de padró, pagaments de rebuts en voluntària, domiciliacions i targetes d’aparcament. A més, l’OAC atén, els dijous, en horari de capvespre, de 16.00 h a 19.00 h.
En aquest sentit, l’Ajuntament de Maó combina l’atenció presencial per a tràmits urgents amb l’atenció amb cita prèvia per a tràmits específics que necessiten una major previsió i un major temps d’atenció.
Així mateix, després de millorar la zona d’entrada i de sortida de l’OAC l’any passat, per adaptar-la a la situació de pandèmia, recentment s’ha instal·lat una pantalla tàctil a la sala de recepció, on els treballadors i les treballadores poden mostrar als ciutadans i ciutadanes que ho demanin, com fer tràmits de forma telemàtica, sense haver de moure’s de casa.
Durant els primers 7 mesos de l’any, l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Maó va atendre un total de 9.454 tràmits. Pel que fa als tràmits telemàtics, se’n van registrar 28.955.